Ingen lust att vara duktig idag

Idag känner jag att jag inte vill vara "duktig"....hade tänkt att fixa och dona här hemma rensa bort en massa bråte, men jag har absolut inte lust eller ork till det idag! Så jag tänker inte göra någon nytta idag om inte jag får lust till det!

Just det, jag har ju fixat mig en liten te hörna i köket! fast det gjorde jag igår fredag!


Min nyinredda te hylla med massor av gott te...


...och mina favorit muggar!

Kanske att jag tar en långpromenad, för det är faktiskt jätte härligt vår väder ute. Man blir så glad av att höra allt dripp dropp från taken :) för då vet man att snön är på väg bort och att våren är på väg!

Igår kväll var Kicki vännen och jag på Bishops, en massa folk var det och trevligt hade vi! Först var vi hos Micke och åt, för "grabbarna" hade tacoskväll och Max fyller år idag, så vi passade på att gratta honom. Sen tog vi bussen in till stan.


Laddat för grabbarnas taco kväll!


Kicki vännen.

Grabbarna "Biff"

Inga komentarer.... ha ha!

Nu ska jag ta och gå ut en sväng, behöver iallafall handla lite, så en runda till ICA blir det. Kan tänkas att det blir en bytta glass idag? Mmmm... en mumsig chokladglass att bara äta direkt ur byttan! Japp, det får det bli! :)

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0