Vill ha...

Åhh... va mycket fint det fanns i stan som jag vill ha! Massor av fina vårfärger på "allt", både till heminredning och på käder :) man känner sig så pigg och full av energi när man ser allt fint! Men måste "hålla i" min ekonomi, så det blev inga impulsköp idag, vilket jag tyckte va jätteduktigt!! Hade annars kunnat bli hur mycket som helst!

Är jättesugen på att göra om här hemma så på fredag tar jag fram pensel, roller och färg och sätter igång och målar om!! Jag ska börja med TV-rummet, som kommer att få vita väggar och ev en häftig fondtapet? men jag har inte bestämt mig ännu. Konstigt va? :)
Efter tv rummet så fortsätter jag i sovrummet... och sen vidare.... :) Hå hå...så kul!


Nu ska det målas om....

Lägger ut lite nya bilder när det är klart, kanske att det kommer att bli en tur till Ikea när det är klart? det är ju aldrig fel :)

Ta vara på Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Haha, så typiskt dig mamma ^^ Men lycka till! ;D Ser fram emot en snygg ny lägenhet när jag kommer hem till påsken!

2010-03-10 @ 23:52:30
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0