Årets första mc tur!

Åhh va härligt! Idag var det premiär för årets första tur med mc´n, så underbart. Blev hämtad av Kärleken och sen gav det av....




Mina nya mc kläder som var supersköna att ha på sig :)

Tillsammans med Kicki och Micke begav vi oss till Örs lantkaffe där vi tog en smarrig fika...


Ostkaka, Kärlekens favorit! och blåbärstårta till mig.


Kicki och Micke myser i solskenet :)


Min Kärlek! <3


Kicki o Micke

Naturligtvis var vi ju tvugna att kolla in Klockaregårdens blommor och närliggande loppis! Men eftersom vi inte hade så mycket plats att ta hem våra "fynd" så blev det inga!! haha, vilken tur!? eller?
Sen åkte vi en härlig tur tillbaka hem till Hovet. Hoppas på att det blir bra väder nästa helg så vi kan ta en tur igen! :)

Njut av Livet! Här och NU!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Är det inte varmt i sånna där klöder?

Plus att jag har kommit på att jag måste få skjuts upp med bilden efter sommaren för jag tänkte handla en massa saker på den där loppmarknaden (bl.a nya köksstolar) och jag kan ju inte dra runt dom på tåget liksom? hahahah :p

2010-05-03 @ 10:46:29
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

vem är den där fetknoppen i röd tröja...känns bekant men ändå inte...??? funderar vidare

2010-05-04 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0