Härliga torsdag

Visst är det härligt med torsdagar...för då är det fredag i morgon och snart helg!! Kan det bli mycket bättre?? (om man är ledig på helgen vill säga)
För mig som är ledig på fredagar är det ju nästan fredag idag?! eller?

Ivilket fall som helst så har det varit ett jäkla åskoväder här i eftermiddag, förmiddagen och lunchen var kanon! rena sommarvärmen. Jag hade en lunch "date" med Kärleken idag och vi kunde sitta ute i solen och värmen o käka! :)
Så himla underbart!


Min Kärlek

Hade tänkt ge mig ut och springa en runda efter jobbet...men vågade inte ge mig ut i åskan! så det fick bli gymet och "crossen" istället...det gick lika bra det :) har ju inte tränat "riktigt" på någon vecka, så det är dax att sätta igång..

Idag fyler min "sommar" syster A-C år! Ett jättegrattis till dig gumman!


A-C och jag i Djupvik förra sommaren

Nu är det läge att ta tag i tvätten så den kommer in i garderoben.... varför ska det vara så tråkigt att vika tvätt? Stryka, det är något jag i stort sett aldrig gör! bara om det är absolut nödvändigt!

Hoppas på en lika varm och skön dag i morgon och i helgen, så man kan sitta i solen och bara va!!

Lev livet och ha kul!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Jag har också slutat att stryka. Fattar inte varför jag la en massa tid på strykning när barnen var små.



Kram Carina

2010-05-22 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0