Längtar redan tillbaka

Söndag kväll och Panna och jag har kommit hem till Hovet igen efter härliga dagar på Gotland! Längtar redan tillbaka! Känner att verkligen skulle vilja bo där...men då måste jag ha jobb, bostad och att min Kärlek flyttar med?! Men det får väl bli när vi blir äldre? kanske? man måste ju få drömma...


Mitt älskade Visby!

Har hjälpt mor o far att fixa lite ute i trädgården, var och köpte massa växter som jag planterat i krukor ute i trädgården, blev jättefint! Pannan hjälpte till att rensa rabbater och klippt ner en stpr rosenbuske som hade växt sig vild! så nu har hon fullt med rivsår på hela armarna! när jag kommer över nästa gång är det dax att åka och köpa ett nytt trädgårdsmöblemang, det gamla har gjort sitt! Tycker både jag och mamma, men pappa tycket gott o väl att det kunde hänga med ett år till...så nu har operation övertalning på börjats! hihi... "Kvinnans list..."


Solnedgång över Hejnumkyrka

På vägen hem körde vi över Kalmar för att hinna in en snabbis på Ikea...va ju nästan ändå på vägen hem? Hittade en spegel och en lampa till Pannan sen blev det det vanliga...typ servetter o ljus! :)

Nu väntar jag bara på att Kärleken ska komma...det va ju ett tag sedan vi träffades!! Åhhh va jag har saknat honom! <3

Ha en fortsatt skön söndagkväll! I morgon är första dagen på en orörd vecka och vad som helst kan hända! :)

Njut av Livet, Lev här och NU!!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0