När man städat får man unna sig...

Idag tyckte jag att det va dax att städa av lite! Såg det här om dagen när solen sken in att....fy va dammigt det va! så när jag kom från jobbet så var det bara att sätta igång. Men eftersom jag inte ville/hann göra allt så fick Pannan hjälpa till! Det ville hon inte, men hon hade inget val! så det så....
Jag tog fram dammtrasan och dammsugaren och satte igång medan Pannan fick diska (jo, det händer i mellanåt!)


Tog hjälp av min "lilla dusty"...som sköter sig så bra! haha...

Sen fick hon börja med maten. Idag blev det pasta med champinjon "gojsemojs" eget recept, så jag vet inte vad det heter? men gott är det :)
Eftersom jag visste att vi slulle städa idag, så hade jag köpt varsin glass till eftrrätt! Det tycker jag man är värd när man har varit så duktig... Dajmglass till Pannan och en Magnum Gold till mig!


Mmmm jag bara älskar glass! Denna Magnum va lite speciell, men jag gillade den! Den får det bli fler gånger! :)

Panna har det lite körigt just nu så hon var tvungen att skriva av sig lite!??


Få se vad hon kan ha kommit fram till i sin uträkning???

Just nu så bara vräker det ner hagel från himmlen!!! Ser nästan ut som små flirtkulor som trillar ner?? Är det inte Maj månad? eller har jag missat nått? Nu vill vi ha sol o värme!!

ha det gott och
Njut av Livet det går inte i repris!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

jäkla väder..sol, snö regn o hagel...denna dagen har varit alla sorter... hu o fy o usch

2010-05-04 @ 21:44:00
Postat av: Pannan

Dumle glass mamma, DUMLE!!

2010-05-05 @ 15:11:54
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0