Släkten

I onsdags när vi var på begravningen av lilla mormor, så blev det ju så att vi träffade stora delar av släkten. Tråkigt igentligen att man oftast bara träffas när det är begravning.... Men det var trevligt att ses, en del hade jag inte träffat på evigheter! Men många av "kärn" familjen/släkten träffar jag ofta! :)


Vi passade på att ta en gruppbild på "kärn"familjen! tyvärr är det några som fattas (3st)





Här är några av bilderna som togs, och som vanligt är det Pannan som står bakom kameran...

1. Jag och lillasyster Johanna  2. Kalle och Ebba
3. Gun och Gerry                   4. Pappa och lillasyster Malle
5. Jag och pappsen                 6. Jag och Martin

ha det så gott!
Njut av Livet här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Haha sör bild på dig och morfar! :p

2010-05-02 @ 10:59:54
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0