Snart läggdax

Ska strax "hoppa i bingen" är super trött, har inte sovit så bra i natt heller! har en massa hjärnspöken som härjar runt på nätterna och stör mig i sömnen!! Inte alls kul! :(
Men så kom jag på att jag hade ju inte bloggat något idag! Så det får bli ett snabbt inlägg!

Idag har jag jobbat hela dagen, det gick jättebra! Tiden gick fort och jag hade fullt upp hela tiden :) Men det har varit kallt idag! Har frusit hela dagen, jag som trodde att det skulle bli varmt väder idag? Icke då! så det blev att ha jeansjackan på sig hela tiden...när jag kom hem så var det bara att "gosa" in sig i Kärlekens stora tjocktröja, för att få upp lite värme.


Idag hade det inte varit fel med tända ljus på jobbet! men...


... jag längtar till solen och värmen!!

Har även varit ute och sprungit en runda i kväll, sen sprang jag direkt till gymet där Kicki kompis, Kärleken o Micke väntade och vi körde lite styrka. Sen var det naturligtvis en stund i bastun!! Äntligen värme!!! :) haha...
Väl hemma så var det bara att krypa upp i soffhörnet med lite te o macka och titta på Svenska Hollywoodfruar! Bara älskar Maria Montazami, hon är verkligen kanon! Helt klar den bästa av "fruarna".

Nu känner jag att John Blund är här och surrar om kring mig, så det är lika bra att lägga mig innan jag somnar här på stolen!

Natti natti och suss gott!
Ha en underbar dag i morgon och va rädd om dig!
Livet är Här och NU!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0