Sol och Värme, snart eller?

Idag, måndag har jag börjat att fixa i sovrummet innan det är dax att måla om! så idag har jag spacklat igen lite hål i väggarna och i taket? så kan jag slipa i morgon och sen är det bara att börja måla..... vill gärna ha klart detta innan solen och värmen kommer, OM den nu kommer någon gång?? Just nu verkar den vara långt borta!


Jag vill äta glass i solskenet....


..... eller sitta på en uteservering och dricka te....


....fast helst vill jag ligga i solen och bara njuta o ha det gott!!

Så jag hoppas att det verkligen blir SOL och VÄRME snart!!!! så man slipper att frysa så förbaskat mycket :(

Ha det gott och va rädd om dig!
Lev Livet NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0