Tjejhelg

Det här är en riktig tjejhelg! Jättekul tycker jag :) Det behöver man ha i mellanåt!

Igår, fredag hade jag lite tjejmiddag. Det va jag, Kicki, Boddan och Linda. Jenssan och Carina hade tyvärr förhinder  och kunde inte komma, men det får bli en annan gång! Vi hade jättetrevlig åt gott, drack vin och hade det hur mysigt som helst! En massa "babbel" och fniss blev det ju naturligtvis :) Tyvärr kom jag ju inte ihåg att jag skulle ha fotat! men men det får bli en annan gång! Så det får bli lite "gamla" bilder...


En alltid lika glad Boddan!



Ikväll blir det tjej party party hos Cissi. Bara tjejer där oxå....kan tänka mig att det kommer att bli hur kul o trevligt som helst! Vet inte om vi ska fortsätta in till stan? Vi får väl se .... Ska försöka att komma ihåg att ta med mig kameran i kväll! haha...
Tur att det är söndag i morgon och man kan ta det hur lungt som helst...hoppas jag?


Jag och Cissi..för ett tag sedan...

NU ska jag ta och "plocka" i hop mig lite innan det är dax att bestämma vad jag ska sätta på mig?? Tänk att man alltid ska ha det problemet!? Sen funderar jag på om jag ska sätta på mig mina partyögon eller inte?

Ha en bra lördagskväll!
Lev livet här och NU!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0