Torsdag

Idag har jag jobbat sista jobbardagen för veckan! Så himla skönt...ända till lönekuverttet kommer :( då är det inte lika kul längre....men det kunde varit värre! Det är bara att försöka anpassa sig! Ibland är det svårt för det finns ju sååå många "vill ha grejer" som oftast är sååå onödiga!? eller? haha...
Har precis tittat på Lyxfällan, och i den situationen skulle jag absolut inte vilja hamna! Så det är väl lika bra att hålla i pengarna...

Har iallafall varit ute och sprungit i kväll men hoppade gymträningen, kände att jag inte orkade eller hade lust till det! Visst va det duktigt att låta bli då!?
Hade en fundering på att springa Tjejmilen i höst, tycker att min löpning går så bra och det är kul att ha ett mål. men när jag kollade datumet så upptäckte jag att jag inte är hemma när det beger sig! Så, det blir att hoppa det i år....


Haha...bjuder på en hemsk bild från när jag sprang för något år sedan... Detta är precis på målgången och jag var duktigt trött!

Imorgon fredag, åker jag till Borås över dagen för att vara med på urnsättningen av lilla mormor. Så det kommer nog att bli en jobbig dag även i morgon, men sen får hon vila i frid. <3


Lilla mormor i sin älskade vitsippsskog.

Nu är det strax dax att träffa John Blund.
Suss så gott!

Lev Livet Här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0