Lite av varje

Oj! va tiden går fort! Upptäckte att det va några dagar sedan jag bloggade, så här kommer ett litet inlägg.

Helgen som gått har mest gått åt till att FRYSA! Fy tusan va kallt och ruggit det har varit! I lördagskväll tände jag i stort sett varenda ljuslykta jag hade för att få upp lite värme! det tar ju ett dygn eller så för elementen att hänga med...så dom var ju nästan iskalla :(


Massor av ljus fick det bli i helgen!

Pannan och jag var på en lite loppisrunda igår! Vi var och besökte Hatterians Pinaler i Lessebo. Det var ett hus på 3våningar fyllt med prylar! Allt vad du kan tänka dig, nästan! Gammal och halvnytt... har nog aldrig sett så många prylar på ett och samma ställe?
Jag köpte iallafall ett silverfat som jag ska ha som ljusbricka och Pannan hittade ett par superläckra glasögon.


Pannans glasögon som hon "fyndade"?

Sen var det dax för lite födelsedagsfika hos Olle som fyllde 12år igår.


Olle.

Har även fått upp "mina" tavlor, eller rättare sagt bilder som Pannan tagit och jag förstorat upp.


Bara älskar dessa fotona!

Detta va en lite sammafattning av helgen, men lite annat har ju oxå hänt! hade middag med Kärleken och "grabbarna" och Pannan i lördagskväll, har även hunnit med att vara ute och springa lite osv osv....

Idag var det träning på gymet med Kicki kompis, Kärleken och Micke. En skön bastu efteråt (första gången på hela helgen som jag var riktigt varm) och sen blev det soffhörnet och Hollywoodfrurana!

Nu är det dax att krypa ner i bingen! John Blund är på ingång... *gäsp*

Ha en bra dag och va rädd om dig!
Njut av Livet Här och NU!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0