Bästa vänner!

Denna vecka blev verkligen en kort vecka!! Bara jobbat 2dagar.... för i morgon är jag ledig och sen är det långhelg! Det skulle vara fler såna här veckor!

Har precis varit ute och gått en långrunda med min Kicki kompis nu efter jobbet, så jätteskönt! Idag har det varit solsken, vilket va länge sedan :)

Här kommer några bilder på mina bästa vänner....


Min bästa Kicki kompis och jag

Ihelgen ska jag även träffa en annan av min bästa vänner...A-C.



A-C och jag på afterbeach på "Kallis"

Måste ju även lägga in en bild på min STORA Kärlek och vän!


Min Kärlek! <3 <3


Party Party på Kallis, Lasse, Julia, A-c och jag.


Grabbarna boys! Micke, Kärleken och Lasse.


Kicki, Cissi och Lena.

Livet är Här och NU!!
Njut av det!
Kram






Kommentarer
Postat av: Kicki

ha ha ...härliga bilder ;)

2010-05-12 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0