Har jag räknat fel på min ålder?

Oj va trött jag är idag!! Fattar inte? är jag inte 25+ fortfarande?? eller har jag missat att räkna några år? Idag känns det iallafall som om jag skulle vara 85+, hur man nu känner sig då? Men det är väl smällar ma får ta när livet leker och man har kul :)

Jag är ju som ni förstår på "min" älskade ö, Gotland! tillsammans med Pannan för att hälsa på mor och far ett par dagar.
Och när jag är här så tillhör det att jag går ut och partayar med min sommarsyster A-C. Alltid lika kul och trevligt.

Igår var det Afterjobb på Hamnplan 5 som gällde och spelning av bandet Pist off! ett kanon band som vi även lyssnade på i sommras på Afterbeachenpå Kallis.
Det va fullfart rån början och tillsamans med bla A-C´s jobbarkompisar så rockade vi loss. Framåt 23 tiden var det dax att dra viadre till Masters där vi mötte upp med några andra kompisar och blev välkomnade med champange! inte något man tackar nej till :)
Kvällen avslutade vi på Munken eftersomm vi var danssugna. Framåt halv tre tiden var det dax att dra sig hemmåt och jag kan lova att jag hade ont i fötterna after att ha haft mina svart högklackade skor hela kvällen! så när jag vakad dag på fm så kändes det som om jag hade ett bultande hjärta i varje fot! haha..
(foto från kvällen kommer)

Vädet var kanon idag med, så vi satte oss ute på terassen och käkade frukost och pratade igenom kvällen innan vi drog ner till stan och tog en fika på Visby choklad & Esperssohouse och tittade lite i en massa mysiga "vill ha" affärer....

Det var som alltid en lyckad kväll! :)
Nu är det läge att ta en STOR kopp te och sätta sig framför brasan och bara njuta av sista kvällen! Synd att tiden går såå fort!

Får ju äen Tacka Pannan så mycket för det fina inlägget som hon skrev åt mig igår! Tack gumman, älsakar dig oxå! <3

Njut av Livet Här och NU!
Du lever bara en gång!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0