Helgresumé

Snacka om att jag har varit trött idag!! Fattar inte, men detta har nog varit den längsta måndagen på länge! För det första så var det jättesvårt att komma upp ur sängen, det va som en magnet som drog mig tillbaka hela tiden men till slut så kom jag upp, ganska försenad! Tur att man har flextid :) Men jag har ändå inte "vaknat" på hela dagen.... så efter maten nu i kväll så bkev det en tupplur innan träningen!

Här kommer några bilder från helgen som varit....


Vi hade bestämt att grilla, men som vanligt börjar det ofta att regna, så även denna gång men det löste vi genom att grilla uppe på altanen under taket, o det gick lika bra det med!



Efter maten blev det vindstilla på sjön och jättehärligt ute.... det gäller verkligen att njuta!
Så vi gick ut och satte oss i hammocken med varsitt glas vin! och bara njöt av en underbar kväll!



På lördagen så målade jag klart mitt sovrumm som jag började att göra på fredagen, det blev jättebra. Vitt vitt och lite svart blev det. Bilder på detta kommer.
Men det var ju även bra väder på em så när jag var färdig cyklade jag ner till Kärleken och satt en stund i solen. Tog även mitt första dopp för iår!! Det va faktiskt jätteskönt! :)


Medan jag solade var Kärleken duktig och rensade på taket! och gjorde fint nere vid stranden :) Nu väntar vi bara på att den "riktiga" sommaren ska komma!!

Nu ska jag äntligen hoppa i säng! detta har jag längtat efter sen jag vaknade i morses!

Natti natti, suss så gott!

Ha en underbar dag i morgon!
Lev här och NU!
Kram





Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Du e galen! har du verkligen badat hela dig? Det måste ha varit svinkallt.

Längtar efter dina bilder på sovrummet.

2010-05-25 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0