Nytt sovrum

Onsdag och bara en dag kvar att jobba! Härligt!

Ikväll ska jag, Kicki och Pannan iväg och titta på 9:ornas Vårshow och bidra lite till deras skolresa till Liseberg :)

Har ju lovat lite bilder på mitt nyrenoverade sovrum, så här kommer några!


Här kommer det att bli en svart "pelare" bakom sängen (förhoppningsvis målas den dit i helgen?)


Hela rummet går i vitt vitt och lite svarta inredningsdetaljer som stol och gardiner, o så pelaren så småningom.


Mina favorit skor har fått en plats i sovrummet.


Naturligtvis en vit blomma i en svart kruka!

Får väl lägga in en bild sedan när "pelaren" är dit målad. Nu tänker jag ligga lite lågt med ommålandet...om jag klarar det? Annars har jag stor lust att göra om i biblioteket.... men det får bli senare!
För nu vill jag ha SOL och VÄRME....och då vill man inte vara inne och måla.


Åhh...va härligt med sol o värme..... vill ha det NU!!

Ha det gott
Lev livet & va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! :D Hehe dock kommer Ansgar med all säkerhet välta ner din blomkruka ^^ Oh my, du kommer vara så trötta på oss i augusti ;P

2010-05-26 @ 18:41:43
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

ha ha..hur trött hon är blir på dig Sara så kommer hon att hålla andan tills du åker tillbaka i augusti :-). Välkommen till Hovet snart!

2010-05-27 @ 14:01:31
Postat av: Carina

Hualigen va snyggt ditt sovrum blev! Som ett hotellrum på ett lyxhotell bara njuuuuut!

2010-05-28 @ 12:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0