Vilken kanon dag!

Idag har vi, det vill säga jag, Kärleken, Kicki, Micke, Lasse och Julia gjort en MC utflykt. Vi startade hemmifrån vid 12 tiden efter att ha haft en lugn och skön söndagsmorgon...som vanligt med en kopp te på sängen av Kärleken! <3 Han är verkligen världens bästa Kärlek!!

Vi körde neråt Karlskrona, vädret var helt underbart, sol lite moln och lagom med vind. Jag tycker att det är sååå härligt att åka mc!



Vi stannade och åt i Jämjö och därefter gick färden vidare till Torhamn...men där blåste det ordentligt och var inget vidare... så vi körde vidare till Kristianopen för att ta en paus och äta lite glass!



Eftersom jag har så svårt att bestämma mig för vad jag ville ha för typ av glass, så ficka jag göra en liten specialare...en kulglass med mjukglass! Och jag blev så nöjd! :)

Vi var även lite kulturella och stannade vid fredsstenen i Brömsebro.


Kärleken blev glad av nästan se sitt namn på stenen!


Sverige och Danmark sluter fred...fast år 1645!

På vägen hem så möter vi regnet.... det va inte kul! :( man jag ska absolut inte klaga för jag var nog den som blev minst blöt!


Julia var den som var mest blöt!


Efter sista pausen var det raka vägen hem..... blöta, tröttaoch frusna men jättenöjda med dagen!

Hoppas verkligen att det blir fler såna här härliga turer i sommar!

Lev har och NU! Livet går inte i epris!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

..Ja TACK för en kanontrevlig dag...hoppas verkligen på fler turer fast UTAN regn :-)

2010-05-24 @ 07:36:01
Postat av: Carina kompis

Såg riktigt mysigt ut att åka motorcykel. Mikael som ägt motorcykel i hela sitt liv innan han träffade mig, är fortfarande inte sugen. Han cyklar istället till Karlskrona ;)

2010-05-24 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0