Grå november

Idag var det dax för "min" spinning igen. Det var inte så många idag.... vet inte om det beror på att det är höstlov eller omdet är mycket förkylningar?? Men vi som var där gav järnet iallafal :P Sen blev det lite styrka för min del efteråt! Så himla skönt!

Nu känner jag mig hel nöjd eftersom jag igår absolut inte hade någon orka att ens ta mig upp till gymet! Var super trött eftersom jag inte sovit ordentligt..... hade  drömt att jag jobbade och det var en massa att komma ihåg!? Ska det fortsätta med dessa jobb drömmar så tycker jag att jag kan få övertids ersättning! haha...


Jag kan inte ens skylla på att de va fullmåne...

Idag har det varit en supertråkig grå grå grå dag..... det har ju inte blivit ljust på hela dagen! November är absolut ingen rolig månad..... Bättre blir det ju inte nu när man ändrat klockan, mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem! Fy tusan a tråkigt det är!
Tacka vet jag SOL och ljus!


Vill tillbaka till solen och värmen.....

Nu ska jag strax läsa lite innan John Blund gör entré. Har börjat på en ny bok, Svina Jakten av Anna Bovaller, en deckare!

Ha det gott, va rädd om dig!
Lev livet och Njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0