Här igen!

Förvånad?? Erkänn att du nog är lite förvånad ialla fall? för den senaste tiden har det ju varit ett tag mellan inläggen...
Men idag har jag bestämt mig för att bara vara hemma och ta det lungt, skippa kvällens träning ( fick jag en liten guld stjära nu? när jag skippar träningen) Men jag känner att jag måste, annars trillar jag ihop vare sig jag vill eller inte....och det vill jag absolut inte!

Idag har jag varit och köpt mig ett par stövletter, dom stod bara där i affären och ROPADE på mig..... "ta oss ta oss!! haha... och snäll som jag är så lyssnade jag ju på dem! Så nu har dom flyttat in här hos mig och jag är övertygad om att vi kommer att komma bra överrens! :)

Ikväll blir det soffhörnet, min bok och en stor kopp te, kanske en chokladbit också? Undrar om det kan vara nått på tv??


Är faktiskt lite sugen på glögg, hmmm, tror att jag har en flaska kvar från föra året? Måste jag kolla upp.

Njut av Livet! Det går inte i repris!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0