Blåsigt värre

När jag och lilla syster vaknade (ok, vi hade ställt klockan!) så hade vi tänkt börja dagen med en rask promenad... men det blåste så förfärligt att vi var rädda att blåsa bort när vi kom ner på myren, eftersom där är bara öppna fältrunt omkring! Så det fick vara idag :(


Som ni ser är det mest öppna fält runt omkring!

Men vi har inte legat på lat sidan för det. Vi har fortsatt att rensa och rensa...2 eller 3 plastsäckar med gamla kläder som inte används, är för små eller almänt omodärna ska på tippen i morgon. Vi känner oss så nöjda med allt städande och rensande :)

Tyvärr så har lillasyster åkt hem idag, kunde inte ta mer ledigt, men jag stanar några dagar till och fortsätter. Imorgon blir det trädgårds tjänst. Räffsa bort en massa nerfallna äpplen, klippa gräset en sista gång för året och lite annat småt o gott!


Bla så ska denna trädgungan plockas ner, så den kan hängas upp igen nästa sommar!

Snart kommer även Kärleken hit <3 Det ska bli så mysigt att träffa honom igen, det va ju mååånga dagar sen vi sågs! Saknar honom....



Nu ska jag sätta mig framför öppna spisen med en kopp te och bara njuta, tycker det är så härligt med allt sprakande och skenet från elden... specielt som man hör hur vinden blåser utanför!



Ha en fortsatt bra dag!
Njut av livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0