Fredagskväll

Har varit ute och gått en runda i höst blåsten, härligt! Klarade mig precis från regnskuren som kom ca 2min efter att jag kommit hem :) ibland ska man ha tur.

Nu ska jag fixa mig en pasta med suchini, lax och grädde och till det tar jag ett glas rött! Det är så härligt med fredagskvällar, äta lite gott bara ta det lugnt och sen krypa upp i soffan.... förhoppningsvis somnar man inte med en gång!? Kan tänka att det blir att titta lite på Idol? Vet inte vad det finns annars att titta på??


Ikväll blir det rött! Nu dröjer det tills man kan sitta vid strankanten o ta ett glas....

Imorgon blir det som sagt Folkrace, packar ner regnkläder och en te termos så klarar jag mig ett bra tag!

Ha en skön kväll!
Njut av Livet, det går inte i repris!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0