Härliga Höst!

Ja, jag vet! Det är inte alla som gillar hösten...men det gör jag! Även om jag också älskar sommaren med sol, bad och värme, så är det något visst med hösten? Man får lov att sitta inne på kvällarna och mysa med en massa tända ljus. Önskar att jag hade haft en öppen spis för då hade även den varit tänd.

När man kommer in från en runda ute så är man så där härligt kall och rosig om kinderna, speciellt om det har blåst ute! och man byter om och sätter på sig "mysen" och kryper upp i soffan med en varm härlig kopp te....åhhh, va jag tycker det är härligt. Sen gör det ju absolut inget om man läser en bra bok.



Sen är det ju så fina färger på alla löven, jag kan bara stå och titta på träden och löven och bara njuta...


... Eller när man ser ångan som stiger från vattnet tidigt en morgon.


Ha en fortsatt underbar kväll, nu ska jag sätta mig i soffan, tända ljusen och ta mig en kopp te och bara njuta!

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0