Mycket nu!

Tur att man har haft semester nyligen, så att man är lite uppvilad! För NU är det mycket... *pust*

I måndags åkte jag upp till Stockholm, för jag skulle gå på kurs i går,tisdag. Resan upp tog lite längre tid än beräknat eftersom dom fick dirigera om trafiken, men det gick bra. Väl upp så mötte jag upp SaraFia (hade "lurat" henne att komma till Sthlm, så jag kunde få träffa henne lite) så det blev lite fönster shopping, eftersom pengarna för shopping är slut! :( Och naturligtvis hittar man en massa som man vill ha!!!
På kvällen kom Mattias oxå in till stan och var och käkade pizza på Capri. Mumms vilka goda pizzor dom har! 

SaraFia, alltid lika fin i håret!

Hela tisdagen var det hel konsentration som gällde, sitta från 9-17 och bara lyssna och mata in en massa info. Hoppas ialla falla att lite har fastnat? Tåget hem var även denna dag försenat.... så för min del blev det taxi hem från Alvesta! Men dom andra som åkte med skulle ända till Kalmar, så det kunde ju ha varit värre!

Ikväll är det dax för föräldrarmöte i Pannans klass. Så nu går även denna kväll bort.
Åhh.. va jag längtar till helgen, och inte ha en massa måsten, förutom att det är Folkrace på lördag som jag ska titta på! Annars har jag inget annat planerat! Så himla skönt!

Både Emil o Erik ska köra på lördag, så då gäller det att Heja på!

Nu är det dax för mig att "rusa" vidare, föräldrar mötet väntar!
Sen blir det skönt att få komma hem och förhoppningsvis hinna krypa upp i soffhörnet en stund med en kopp te innan det är dax för John Blund att göra entré!

Ha det gott o va rädd om dig!
Lev Här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

det var jätteroligt att träffa dig även om det bara var en snabbis! Men snart kommer jag hem så då ses vi igen ^^

2010-09-15 @ 20:19:32
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0