Trött och nöjd

Även idag har det varit fullt upp! Här är det ingen som ligger på latsidan precis!
Vaknade till en klarblå himmel idag, så himmla härligt. Med en gång så gick tankarna tillbaka till sommaren, för hade det varit det nu så hade det blivit en dag på stranden :)


NU är det ju inte sommar längre....

Idag stod uthuset överst på listan! Rensa och få bort den värsta bråten.... Så nu kan man gå in ch röra sig där! Wow liksom, det gick inte i morses när vi började. Hade pappsen vid sidan hela tiden som "övervakade" att jag inte slängde något som "kunde vara bra att ha"!! Han har lite svårt att skiljas från alla prylar.... Så 2 rundor till tippen med en full lastad bil!
Nu känner jag mig så nöjd :)

SEn var det dag att räfsa/plocka upp alla nerfallna äpplen så det går att klippa gräset, som är morgondagens
uppgift! Det blev 5 skottkärre last fulla med äpplen som skulle upp på komposten. Så jag har fått min dos av styrketräning idag!


Som synes så är det inte bara ett äppelträd....utan en hel massa!

Ikväl blir det inga problem med att somna ( det har det iofs inte varit tidigare heller!) Men först ska jag sätta mig en stund och vara lite social med mammsen och ta en stor kopp te! Så kanske jag klarar att vara vaken en stunde till?

Ha det bäst o va rädd om dig!
Lev Här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

hahaha skrattade högt; det är SÅ typiskt morfar :p

2010-09-29 @ 21:41:48
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0