Trött onsdag

Idag var det en sån där dag som jag egentligen inte vaknade på hela dagen!! Var så nedrans trött när klockan ringde i morses, tackar för att man har flextid :) så jag var inte på jobbet förrens 08.15!! Mycket senare än normalt!
Sen har det varit möte möte och möte...hela förmiddagen gick åt till detta! Sen jobbar jag ju bara till kl 12.00 på onsdagar, så.. så mycket jobb blev det ju inte idag! Hmmm....

Sen när jag jobbat färdigt var det bara att bege sig till det andra jobbet, som jag håller på att lära upp mig på, nya system, men annars ganska likt. Fortfarande lika trött! Trots att solen lyst hela dagen...

När jag väl kom hem tyckte jag att Panna och jag kunde sticka ner på fiket. Jag orkade helt enkelt inte ta tag i alla "måsten" här hemma.... det finns kvar tills en annan dag!

En fika är aldrig fel.... kan känna mig som en riktig fikanörd i mellan åt! :)

Sen vill jag bara säga att jag har världens bästa Kärlek! När han kom i kväll hade han en bukett med röda rosor med till mig! Sen när vi hade ätit i kväll så undrar han.... om jag vill ha hjälp med att dammsuga! Är inte det kärlek så säg? En av mina måsten som jag struntade i i eftermiddags! Och nu blev det ändå gjort!
TACK! Snälla älsklingen! Puss på dig! <3

Min goa Kärlek! <3

NU är det bäst att jag knyter mig, så jag orkar med morgondagen.... som kommer att bestå av bla 2st möten... en lunch med Boddan, ska bli jättetrevligt! Sen ett Alpnaeringsparty på kvällen.....
Tur att det snart är fredag och helg!
Natti och suss så gott!
Njut av Livet!
Kram





Kommentarer
Postat av: Bigpister

alltså lyx jag blir helt fikasugen här uppe i Västerås ju! :p

2010-09-23 @ 16:15:33
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0