Äpple äpple...

Idag har det inte blivit så mycket gjort som jag hade hoppats på! Detta berode helt enkelt på att jag hade ingen ork!! Har ju slitit som bara den sen i söndgs så det var väl inte mer än rätt att kroppen sa i från? Men jag hann ialla fall med några rundor med skottkärran och nerfallna äpplen (drömmer snart om dessa äppeln!) + att jag klippt ner en massa växter! Så, visst lite har det blivit!


Äppeln är fina när dom finns i träden...inte på marken!

Om en stund ska jag åka in och hämta Kärleken som kommer med båten. Det ska bli så mysigt att få träffa honom <3 det va ju nästan 1vecka sen vi sågs!


Kärleken!

Imorgon kväll blir det afterwork på Hamnplan5! Passar perfekt efter en sån här vecka, för jag har ju verkligen jobbat :D haha...


Laddat för Afterwork med Kärleken och AC!

Nu blir det precis som dom andra kvällarna en STOR kopp te och min bok framför brasan! Gäller ju att njuta när man kan!


Vad vore livet uten te??? Hemskt skulle jag tro!

Ha det gott och va rädd om dig!
Lev livet och Njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0