Alla hjärtans

Blev så himla glad när jag kom hem från jobbet idag och gick in i sovrummet för att byta om till träningskläder, när jag gick förbi byrån i mörkret så såg jag något i ögonvrån som inte brukar stå där......


.... där stod en bukett blommor från min Kärlek.....


...och en ask med hjärtan och sega råttor! <3 <3 Detta kallar jag Kärlek!

Puss på dig min älskling, Älskar dig också! <3 fast mer :)



Här kommer ockå en mega bamse stor KRAM till mina underbara älskade "ungar"!
Jag älskar er! <3

Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen med en stor kopp te och lite segaråttor! :)

Här kommer även en Kram till Er mina trogna läsare! Kram Kram!
Ha en fortsatt skön kväll och njut av Livet!

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Massa kramar i efterskott ;)

2011-02-15 @ 22:39:26
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0