En helt vanlig tisdag....

.... kan se ut så här:

Klockan eller rättare sagt mobilen ringer vid klockan 06,00 men eftersom det är sååå skönt att ligga kvar snoozar jag fram till halv 7 nästan, då masar jag mig upp och in i duschen för att ev piggna till?
Sen är det dax för den underbara frukosten! En apelsin delad i en talrik med nötter och annat "trams" och toppar med yoghurt och kanel. Finns inget godare än frukost :)


På kvällarna kan jag längta att få gå och lägga mig så att jag kan vakana och få äta frukost!

Sen bär det av i bilen till jobbet! Skönt att sitta i en varm bil och lyssna på radion. Nu känns det ju ännu bättre eftersom det börjar bli ljust även på morgonen! Härligt, då finns det hopp om att det snart är vår!


Om några månader så så blommar äppelträden för fullt!

Väl på jobbet så är det oftast fullt upp, tiden går fort. Enda gången man börjar fundera på tiden är när magen börjar kurra, då vet man att "Oj, nu är det lunch" Sen går oftast em lika fort.
Väl hemma så är det bara en snabb visit, för nu är det dax att åka till mitt andra jobb! Och är det inte jobba så är det träning eller så är jag bara hemma och myser......


Den här tiden på året går det åt en massa ljus hemme hos mig! Älskar att ha en massa ljus tända!


Men sen..... väl hemma på riktigt så blir det soffhörnet en stor kpp te och en brie toast tillsammans med Pannan. Så nu sitter vi i varsitt hörn av soffan med varsin dator och är sociala med varandra! hahaha.....
Fast ikväll blev det även en titt på Bygglov, och man drömmer sig bort en stund!




Nu är det snart dax att ta farvälav denna dag! Imorgon är det redan onsdag och vipps så är det fredag igen....och ännu en härlig helg!

Lev här och NU och njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0