Härliga helg!

Har haft en sån härlig helg!! Inget planerat utan bara tagit dagarna som dom kommit! Det är såna helger man behöver i mellanåt, för att klara veckorna eftersom dom oftast är full bokade?!

Började precis som vanligt både lördag- och söndags och morgonen men en stor kopp te i sängen och radion på, för att bara njuta av att man kan ta det lugnt, ligga kvar och inget stress! Dessutom hade jag sällskap av min stora Kärlek!!


Jag har en sån härlig utsikt från min säng! Så det är inga problem med att ligga kvar :)

Igår var även stora lillasyster på besök, Olle skulle spela match här så hon kom upp på en fika innan det var dags. Eftersom hon oxå är en stor te nörd, det är vi ju alla 3 systrarna, så var det bara att ladda en stor kanna te och Pannans goda cupcakes till det!


Vad vore livet utan fika?

Kvällen tillbringade vi hemma, efter att ha "utfodrat" våra ungommar som skulle i väg på annat håll, så var det dax att krypa upp i soffan och titta på Melodifestivalen..... som var urusel enligt min mening!! Inte en enda bra låt, tycker jag!? Oftast brukar det ju vara någon låt man fastnar för, men inte denna gången!

Nu är det bara att ladda för en ny vecka....men det är bara 5dagar kvar till nästa helg! och det går fort!
Imorgon blir det en tur till gymmet efter jobbet, hoppas på att löpbandet eller crossen är ledig? så att man får svettas lite, kanske ska testa lite vikter? om jag fixar det med axeln? Hmm... vi får se!

Ha det allra bäst och va rädd om dig!
Njut av Livet!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0