Bara älskar lördagsmornar!

Det finns nog ingen morgon så är så härlig som lördagsmornar!
Man kan sova hur länge man vill, äta frukost i sängen oftast blir det te och en knäckemacka (de goa från bageriet) eller digestivekex med en god ost, sen in o krypa ner i sängen igen. Ligga där och lyssna på radio, Ring så spelar vi och bara njuta av att det är lördag och man är ledig!!
Sen blir det nog en runda ner till fiket för att köpa lite frallor (hör oxå till lördagsmornar) och göra frukost till Pannan <3 eller så kanske jag ska bjuda henne på frukost på sängen?!



Idag har jag lite jag ska fixa med men i kväll blir det party party! Ska bli kanon kul. Vi är ett gäng på 6 tjejer som först ska äta lite gott och sedan in till stan och partaya! Känns som om det var en evighet sen sist? Men jag tror inte att det va så länge sedan? Hmm...minnet! haha.. I vilket fall som helst så ser jag fram emot kvällens begivenheter....


Både Kicki och Cissi ska med ut i kväll!

Nu ska jag fixa mig ännu en kopp te och njuta lite till av morgonen innan det är dax att ta tag i dagen!

Ha en underbar dag!
Njut och ha det gott!
Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0