Pizzadag

Idag är det segt!! Men det kan de vara värt när man haft roligt kvällen innan!
Ett glatt gäng på 6 tjejer som först träffades och käkade gott drack vin och pratade tjejsnack..... för att sedan bli skjutsade in till stan och fortsätta där.

Igår blev det Bishops hela kvällen, gillar det stället....en bra blandning av folk och alltid träffar man någon som man inte träffat på evigheter.... Fast det som är tråkigt är att det inte är någon dans där, finns inget bra dansställe för oss som är typ 36+. Jag skulle vilja ha ett ställe där det fanns flera olika "rum" typ Vinyl, Schlager och "Vanligt". Jag har ju mitt favoställe i Visby och Munken :)

I vår familj har vi stiftat en regel som säger att den som varit på fest kvälllen innan och inte känner sig pigg dagen efter..... typ seg, trött, bakis, ska bjuda resten av familjen på pizza till middag!
Så idag blev det hämt pizza till Pannan och mig! som jag fick bjuda på..... haha!


Det va riktigt gott med pizza iadg!

Efter maten blev det en film Day and Knights med Tom Cruise och Cameron Diaz, en bra och roliga acton komedi, helt klart sevärd. Naturligtvis hade jag köpt en påse Kinapuffar som jag kunde knapra på till filmen......
Nu väntar jag bara på att Solsidan ska börja, sen är denna söndag över och man får börja planer för nästa vecka, som även den kommer att innehålla massor av jobb och övertid! Men eftrsom man vet att det bara är under en period så går det jättebra!


Just nu är jag inne i en kinapuffs period! Mmmm...va goda dom är :)

Ha en bra kommande vecka och va rädd om dig!
Lev livet och njut!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0