Slapp söndagskväll

Nu sitter jag tillsammans med Gullan (min dator) i soffhörnet efter en härlig helg! Sappar lite på tv´n, nu när man har lite kanaler att välja på känns det ju idé att sappa :) Har precis fastnat framför något som heter 24 timmar, handlar om 2 kändisar som ska tillbringa 24 timmar tillsammans, idag var det Pernilla Wahlgren och Markus Shenkenberg (något att vila ögonen på!) Sen blir det nog lite Morden i midsommer.... kan inte finnas många invånare kvar där?? efter alla mord!?

Pannan är hos sin Sackis och kommer inte hem i kväll.
Tack gumman för all hjälp här hemma i helgen! Känns så skönt att ha fått iordning här hemma nu när jag ska jobba så mycket.


Pannan o Sackis pose!

Avslutar dagen med att baka lite GI bröd, står i ugnen nu och är snart färdiga, så gott att ha i frysen och bara plocka upp!



Nu ska jag fixa mig en kopp te att avsluta kvällen med! och ladda för morgondagen, då det blir jobb igen. Har ju inte jobbat på över 1 vecka ju, så det känns nästan lite pirrigt!

Ha en skön kommande vecka!
Njut av livet <3
Kram


Kommentarer
Postat av: pannan

Det är ingen fara mami, jag är faktiskt husets lilla "mannen i huset" så det är väl min uppgift att slänga ut granen dock kanske inte att sätta upp gardiner men det funkar det med... ;D

2011-01-11 @ 19:10:53
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0