Shopping

Nu äntligen befinner vi oss i kungliga huvudstaden för att tillbringa en helg med SataFia och Mattias. Martin har kommit upp från Gbg, så vi är samlde hela gänget! Verkligen kanon kul :)

Hela dagen har vi tillbringat med att shoppa shoppa!
Jag har haft köpförbud sista månaden (har nästan klarat det förutom en tröja och 2 par skor) för att spara mig till denna helgen. Men som jag befarade så "låste" det sig lite...kom aldrig riktigt loss o shoppade! Hittade inget wow eller något som "ropade" mitt namn... hmm, hoppas verkligen på bättre resultat i morgon! haha..


Laddade för shopping!


SaraFia o Pannan shoppade loss för fullt!


Naturligtvis blev det en fika, för att fylla på med energi!


Fick mina naglar fixade och målade helt utan kostnad! Tack för det :)


Sen var det ganska skönt at komma hem byta om till "mysen" och ta en kopp te!

Nu laddar vi för ytterligare en dag i morgon med massor av (förhoppningsvis) shoppig!

Ha det gott!
Njut av Livet!
Kram








Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Halloj, har hittat till din blogg igen ;D

Underbart att du få rå om dina barn en hel helg, shoppa och ha kalas.

Kram Carina

2011-03-26 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0