Söndags shopping med afternontea


Igår var vi ute hos lilla lillasyster på lite afternontea! Så himla mysigt! tyvärr så kunde inte vår mellan syster vara med eftrsom hon inte kände sig så pigg! Krya på dig lillasysyetr! Så tar vi en fika snart igen!


Semlor...mums!


Och naturligtvis blev det massor av te :)

Men innan vi åkte dit så mellanlandade vi i stan för att titta på lite skor! Så för min del blev det 2par och Pannan hittade 1par....men ta 3 betala för 2!! Sånt tycker jag om!! Blir inte så dyrt då :)


Här är mina (dom vita) och Pannans nya skor. Jag köpte även ett par beige kängor.


Redo för en shoppingtur i det fina härliga vår vädret!!

NU blir det inte mer shoppat för jag vill spara mig till vi kommer till Stockholm :)

Njut av den härliga tiden som kommer nu!! Våren :) det är så härligt nu när det är ljust både på morgonen och när man kommer hem på kvällen!!

Ha det gott o va rädd om dig!
Njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Well, kan ju säga att ni verkar ha ungefär 100% mer vår än vad vi har här ^^ Fortfarande megamycket snö kvar, plus att det ska snöa i veckan enligt smhi :( Hoppas verkligen det blir vår tills ni kommer upp!

2011-03-07 @ 21:21:15
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0