Äntligen tittade solen fram!

Idag har jag njutit av en efterlängtad SOL!! Satt ute i flera timmar idag med min bok, en kanna te och bara njöt! Känna värmen, för det var verkligen varmt, satt först med min jacka på men den åkte av ganska snart av sen satt jag med bara koftan över axlarna! Det är såna här dagar man behöver nu, efter en lååång vinter med mycket snö och kyla!

Annars väntar jag mest på att Pannan ska komma hem från sin Spanien resa. Dom skulle ha kommit hem i fredags natt men efter vissa omständigheter fick dom stanna kvar, och jag vet inte riktigt när dom kommer hem? Vet inte om dom fått tag på någon hem resa ännu? Men jag hoppasatt det blir snart, för jag längtar verkligen jätte mycket efter henne nu!




Nästa hel är det dax för vår shopping! Något som jag verkligen ser fram i mot! Har ju haft köp stopp ett tag nu, har nästa lyckat att hålla det :) Men det är svårt när man går förbi och kläerna bara ropar efter en....ta mig,ta mig jag, skulle passa jätte bra!Haha
Men till helgen så....... Hoppas bara att Pannan hunnit hem tills dess!?

Ha det gott och njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0